Centrum Inicjatyw Lokalnych poszukuje osoby na samodzielne stanowisko Fundraisera.
Miejsce pracy: Zawiercie
Nasze wymagania:
– nienaganna prezencja oraz talenty komunikacyjne;
– chęć pracy z ludźmi oraz gotowość do proszenia ich o pomoc i wsparcie;
– dobrze widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz sukcesy w zdobywaniu środków finansowych.
Obowiązki:
– pozyskiwanie partnerów biznesowych do Współpracy z CIL
– utrzymywanie kontaktów z Partnerami Biznesowymi CIL
– pozyskiwanie środków na działalność CIL
– pozyskiwanie darczyńców indywidualnych
Co oferujemy:
– pełną przygód pracę w młodym duchem, otwartym i ambitnym zespole;
– udział w szeregu szkoleń,
– możliwość realizacji własnych planów i ambicji wewnątrz organizacji;
– rozsądne wynagrodzenie dopasowane do kompetencji i doświadczenia kandydata/ki.
2. Specjalista ds. marketingu internetowego
Centrum Inicjatyw Lokalnych poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego.
Miejsce pracy: Zawiercie
Obowiązki:
– opracowanie strategii marketingowej w internecie
– planowanie i realizacja kampanii internetowych (mailingi, wyszukiwarki, media społecznościowe itp.)
– przygotowanie kampanii internetowej w zakresie 1%
– prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych
– budowanie społeczności internetowej wokół CIL (newslettery, fan page)
Wymagania:
– doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii e-marketingowych
– zrealizowane kampanie internetowe
– precyzyjne pióro
– umiejętność wykorzystywania narzędzi analitycznych (Google AdWords, AdSense, Analytics itp.)
Oferujemy:
– dużą samodzielność w działaniu
– pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji
– udział w sukcesie projektu i firmy
3. Specjalista ds. obsługi projektów
Główne zadania pracownika:
• prowadzenie korespondencji z grantodawcami,
• koordynowanie realizacji projektów,
• przygotowywanie dokumentacji projektowej,
• przygotowywanie i opracowywanie materiałów promocyjnych projektów.
Wymagania:
• doświadczenie w pracy związanej z realizacją projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych,
• umiejętność obsługi programów użytkowych: edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
• umiejętność samodzielnego redagowania tekstów,
• znajomość podstaw składu materiałów promocyjnych,
• znajomość funkcjonalności Internetu,
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
4. Specjalista ds. promocji
Główne zadania pracownika:
• przygotowywanie i opracowywanie materiałów promocyjnych organizacji,
• administracja stronami www,
• przygotowywanie materiałów prasowych,
• prowadzenie korespondencji,
• przygotowywanie dokumentacji projektowej.
Wymagania:
• umiejętność obsługi programów użytkowych: edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
• umiejętność samodzielnego redagowania tekstów,
• znajomość podstaw składu materiałów promocyjnych,
• znajomość funkcjonalności Internetu (serwisy społecznościowe, wyszukiwanie informacji),
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, faks, bindownica),
• znajomość przykładów aktywności społecznej na terenie powiatu zawierciańskiego i myszkowskiego bądź samodzielna aktywność będzie dodatkowym atutem.
Uwagi: Stanowisko przeznaczone dla osoby posiadającej zaświadczenie o niepełnosprawności.
Aplikacje (CV wraz z listem motywacyjnym) prosimy przesyłać na e-mail: abucki@cil.org.pl (w tytule proszę wpisać: praca)
Jeśli uważasz, że jesteś odpowiednią osobą na jedno z powyższych stanowisk, napisz dlaczego na adres: abucki@cil.org.pl, załącz swoje CV z klauzulą o możliwości przetwarzania danych osobowych oraz list motywacyjny i bądź gotów na kilkustopniową procedurę rekrutacji. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami.